Tek seferde gerçekleştirdim. Birde saçmalık şu; 75.000 TL üstü takibe giriyormuş. Bir insan artniyetli olsa zaten buna dikkat eder. Ben btctürk'teki yatırımımı soğuk cüzdana çektim, o yüzden böyle bir mail geldi.
Hayır yani alnım ak ama oraya o iş nasıl yazılır bilmiyorum.
Direk baba parası yiyorum o parayı mı yatırıyorum yazıcam anlamadım gitti.