• 27-05-2021, 13:42:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,

    Bankanıza en fazla kaç tl çektiniz? Hangi borsayı kullandınız bunun için? Sorun yaşayan oldu mu acaba? 50k$ dolar üstü işlemlerde sıkıntı yaşar mıyız acaba? Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim
  • 27-05-2021, 13:43:46
    #2
    Platin üye
    Daha önce bir konu görmüştüm. Eğer bir önceki günden haber verirseniz şubede istediğiniz parayı topluyorlar diye biliyorum
    Edit: ben bankadan çekeceksiniz sandım. Bloke girebilir
  • 27-05-2021, 13:43:58
    #3
    Hesap hareketlerinize bağlı,aylık hesapta 300-500₺ işlem dönüyorda böyle bir meblag hesabınıza bir anda girerse sorun olur,40k-100 bin hareketlilik varsa sürekli olarak problem olmaz
  • 27-05-2021, 13:45:08
    #4
    Hocam nakit olarak çekicekseniz parayı, banka şubesini 2-3 gün öncesinden arayarak şu kadar para çekeceğim diye bilgilendirdiğinizde direk gidip alabilirsiniz.
  • 27-05-2021, 13:50:42
    #5
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Yüksek miktarlar için önceden haber vermeniz gerekiyor. aynı gün içinde hatta bazı miktarlar için birkaç gün içinde getirmiyolar parayı
  • 27-05-2021, 14:10:22
    #6
    Organize sanayi bölgelerindeki şubelerde nakit oluyor genellikle bu bölgelerden acil ihtiyac durumunda 1 milyon TL'ye kadar işlem yapıyorlar. Tabi bu resmi bir açıklama değil o bölgelerde nakit hareketliliği fazla olduğu için bankalar daha fazla nakit bulunduruyor. Anlık gelişen bir satın alma için Ümraniye Organize Sanayi bölgesindeki garanti şubesinden 300K çekmiştim.
  • 27-05-2021, 15:13:49
    #7
    Mümkün olduğunca parçalara bölerek çekerseniz sorun yaşamazsınız. (En azından kendi tecrübelerime göre sorun yaşamadım diyebilirim.)

    Bölmekten kasıt; 10 15 parça halinde..

    Edit: Tr binance ile