Selamlar,
Bankanıza en fazla kaç tl çektiniz? Hangi borsayı kullandınız bunun için? Sorun yaşayan oldu mu acaba? 50k$ dolar üstü işlemlerde sıkıntı yaşar mıyız acaba? Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim
Yüksek meblağ para çekme
6
●207
- 27-05-2021, 13:42:15Üyeliği durduruldu
- 27-05-2021, 13:43:46Daha önce bir konu görmüştüm. Eğer bir önceki günden haber verirseniz şubede istediğiniz parayı topluyorlar diye biliyorum
Edit: ben bankadan çekeceksiniz sandım. Bloke girebilir - 27-05-2021, 13:50:42Yüksek miktarlar için önceden haber vermeniz gerekiyor. aynı gün içinde hatta bazı miktarlar için birkaç gün içinde getirmiyolar parayı
- 27-05-2021, 14:10:22Organize sanayi bölgelerindeki şubelerde nakit oluyor genellikle bu bölgelerden acil ihtiyac durumunda 1 milyon TL'ye kadar işlem yapıyorlar. Tabi bu resmi bir açıklama değil o bölgelerde nakit hareketliliği fazla olduğu için bankalar daha fazla nakit bulunduruyor. Anlık gelişen bir satın alma için Ümraniye Organize Sanayi bölgesindeki garanti şubesinden 300K çekmiştim.