Selamlar,

Bankanıza en fazla kaç tl çektiniz? Hangi borsayı kullandınız bunun için? Sorun yaşayan oldu mu acaba? 50k$ dolar üstü işlemlerde sıkıntı yaşar mıyız acaba? Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim