• 20-05-2021, 10:14:04
    #1
    arkadaşlar 20bin tl ile mining işine girmek istiyorum coinlerdeki bu düşüş nasıl etkiler sizce? Fikir ve düşünceleriniz önemlidir benim için

    ek olarak: ücretli destek sağlayabilecek bilgili kişiler özelden yazabilir mi
  • 20-05-2021, 10:46:11
    #2
    Hocam öncelikle şuan ekran kartı bulmak zor ve bulsanız da çok fahiş fiyatlarla bulursunuz. Coinlerdeki düşüş gelirleri doğrudan etkilemesede düşürüyor. Fakat mining mantığı şu şekilde ilerliyor. Örnek veriyorum Ethereum madenciliği yapıyorsunuz ve erc20 ağında trafik epey arttı o zaman gelirleriniz de artıyor. Erc20 ağında trafik azaldığında gelirleriniz de düşüyor. Tabi hem coin fiyatı düşüp hemde erc20 ağında ki trafik düşer ise çok karsız olmaya başlar. Dolayısıyla ekran kartını uygun bir şekilde temin edemiyorsanız girmeyin derim ben şimdilik.
  • 20-05-2021, 10:49:38
    #3
    madencilik yapmakla bitcoin yatırımı yapmak farklı şey. madencilik bilgisayarınızı bir yazılım aracılığı ile kripto para borsasına girmesi ve o esnada para kazanmanızdır. BTC yatırımı ise elinizdeki para ile kripto para almak ve bekleyip al sat işlemi yapmaktır. Madencilik için kripto para yatırımı yapmanıza gerek yoktur sadece ilgili yazılımda hesap açıp bilgisayarı açık tutacaksınız
    Benim 3 ay önce yaptığım araştırmada kazandıracak madencilik yapacak pc 60k civarındaydı. Bunu araştırın 20k ya olacağını zannetmiyorum
  • 20-05-2021, 11:06:33
    #4
    ücretli desteği Misafir; den alabilirsin.
  • 20-05-2021, 11:42:47
    #5
    şu an mantıksız,
    1-piyasa çalkantılı, eth btc fiyatları ayı sezonun da iyice düşebilir.
    2-eth madencilik yaz ortasındaki güncellemede yüksek karlar olmayacak gibi.
    3-etc rvn gibi alt coin ler şu anki ekran kartları fiyatlarına istinaden karlı değil, amorti süresi çok uzun
    4-yaz ayına giriyoruz ekran kartlarını soğuk tutmak ayrı mesele

    bence ekim kasım gibi tarihleri bekleyip görmek mantıklı,
    eğer üstteki sebeplerden ötürü ekran kartı fiyatları inerse birkaç tane ekran kartı daha alırım,
  • 20-05-2021, 11:50:16
    #6
    Bir noktadan sonra ekran kartlarını bedavaya satmak zorunda kalabilirsin. 2. el diye satarım deme mining yapılan ekran kartları beş para etmiyor. Zaten ekran kartları 3 5 kat şişirilmiş durumda bakıyorsun ekran kartı 5 bin tl, adam mağaza toplama bilgisayarı içinde aynı ekran kartı işlemcisi herşeyi dahil 6 bine veriyor. ETH düşerse ve mining kaldırırsa yine paranız çöp olur. Boğanın başında bir nebze olsun 4 5 ay güzel kazanç yapabilirdin.
  • 20-05-2021, 12:21:41
    #7
    Herkese fikri için çok teşekkür ediyorum peki ekran kartlarını yurt dışından daha uygun fiyata getirirsek nasıl olur arkadaşlar ?
  • 20-05-2021, 12:25:41
    #8
    Morbirvampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese fikri için çok teşekkür ediyorum peki ekran kartlarını yurt dışından daha uygun fiyata getirirsek nasıl olur arkadaşlar ?
    Alibaba daki saticilardan alabilirsin özelden konuşup anlaş
  • 20-05-2021, 12:32:16
    #9
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir noktadan sonra ekran kartlarını bedavaya satmak zorunda kalabilirsin. 2. el diye satarım deme mining yapılan ekran kartları beş para etmiyor. Zaten ekran kartları 3 5 kat şişirilmiş durumda bakıyorsun ekran kartı 5 bin tl, adam mağaza toplama bilgisayarı içinde aynı ekran kartı işlemcisi herşeyi dahil 6 bine veriyor. ETH düşerse ve mining kaldırırsa yine paranız çöp olur. Boğanın başında bir nebze olsun 4 5 ay güzel kazanç yapabilirdin.
    Mining iptal olacağını sanmıyorum eth düşse de para verip eth almıyorsun miningten kazanıyorsun yükseldiğinde paraya çevirirsin miningte kullanılan ekran kartı çöp olmaz bilgisayarı soğutma olayına yatırım yaparsan milyarlık ekran kartlarını kurtarırsın örnek vereyim 20k lik ekran kartları için bulunduğu odaya 5k lik klima alınıp ekran kartlarının zarar görmesi engellenir