KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir noktadan sonra ekran kartlarını bedavaya satmak zorunda kalabilirsin. 2. el diye satarım deme mining yapılan ekran kartları beş para etmiyor. Zaten ekran kartları 3 5 kat şişirilmiş durumda bakıyorsun ekran kartı 5 bin tl, adam mağaza toplama bilgisayarı içinde aynı ekran kartı işlemcisi herşeyi dahil 6 bine veriyor. ETH düşerse ve mining kaldırırsa yine paranız çöp olur. Boğanın başında bir nebze olsun 4 5 ay güzel kazanç yapabilirdin.
Mining iptal olacağını sanmıyorum eth düşse de para verip eth almıyorsun miningten kazanıyorsun yükseldiğinde paraya çevirirsin miningte kullanılan ekran kartı çöp olmaz bilgisayarı soğutma olayına yatırım yaparsan milyarlık ekran kartlarını kurtarırsın örnek vereyim 20k lik ekran kartları için bulunduğu odaya 5k lik klima alınıp ekran kartlarının zarar görmesi engellenir