Bir noktadan sonra ekran kartlarını bedavaya satmak zorunda kalabilirsin. 2. el diye satarım deme mining yapılan ekran kartları beş para etmiyor. Zaten ekran kartları 3 5 kat şişirilmiş durumda bakıyorsun ekran kartı 5 bin tl, adam mağaza toplama bilgisayarı içinde aynı ekran kartı işlemcisi herşeyi dahil 6 bine veriyor. ETH düşerse ve mining kaldırırsa yine paranız çöp olur. Boğanın başında bir nebze olsun 4 5 ay güzel kazanç yapabilirdin.