Anket Ayı Sezonu Geldi mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 71
Ayı Sezonu Geldi mi ?
Geldi
%36,62 (26 Oy)
Hayır Gelmedi
%63,38 (45 Oy)
  • 20-05-2021, 00:36:48
    #1
    Sizce ayı sezonu geldi mi piyasa son durumu nedir ?
  • 20-05-2021, 00:37:59
    #2
    Boz ayı mı?
  • 20-05-2021, 00:38:20
    #3
    "Ay" sezonu geldi "I" sı buralarda tutunamazsa gelecek
  • 20-05-2021, 00:38:51
    #4
    42000$ üstü gerek ytd
  • 20-05-2021, 00:39:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bunun BTC boğası öncesindeki son sert düzeltme olduğunu ve temmuz ayı ortalarında btc boğasının geleceğini düşünüyorum. Tabi ki de yatırım tavsiyesi değildir. bu düşüşte likit olmuş biri olarak bunları söylüyorum
  • 20-05-2021, 00:45:21
    #6
    Geliyor yine "Kardeşim ayı öyle olmaz" - "kardeşim falanca senesindeki ayıyı görsen aklını kaybederdin" tarzı üstatlar hissediyorum..

    Şahsi yorumum *grrrrram anlamam coin işinden* ama örnek veriyorum paribuya girince tüüüm coinlerin %25 kırmızıda olduğunu görüyorsam bence ayı olmasa bile bi panda falan var gibi.
  • 20-05-2021, 00:46:38
    #7
    Dün Michael Saylor 111bin adet BTC aldı hayırlısı ile bakalım Elon Musk ' dan bir ipucu tweet attı büyük ihtimal yükselme olur.

    YTD
  • 20-05-2021, 00:51:07
    #8
    Geldi 6 25,00%
    Hayır Gelmedi 18 75,00%

    00:50 güncel YTD.
  • 20-05-2021, 08:49:30
    #9
    boğayı görmek nasip olmadı, gözlerimiz açık gideceğiz ytd