Bunun BTC boğası öncesindeki son sert düzeltme olduğunu ve temmuz ayı ortalarında btc boğasının geleceğini düşünüyorum. Tabi ki de yatırım tavsiyesi değildir. bu düşüşte likit olmuş biri olarak bunları söylüyorum
Geliyor yine "Kardeşim ayı öyle olmaz" - "kardeşim falanca senesindeki ayıyı görsen aklını kaybederdin" tarzı üstatlar hissediyorum..
Şahsi yorumum *grrrrram anlamam coin işinden* ama örnek veriyorum paribuya girince tüüüm coinlerin %25 kırmızıda olduğunu görüyorsam bence ayı olmasa bile bi panda falan var gibi.