Geliyor yine "Kardeşim ayı öyle olmaz" - "kardeşim falanca senesindeki ayıyı görsen aklını kaybederdin" tarzı üstatlar hissediyorum..

Şahsi yorumum *grrrrram anlamam coin işinden* ama örnek veriyorum paribuya girince tüüüm coinlerin %25 kırmızıda olduğunu görüyorsam bence ayı olmasa bile bi panda falan var gibi.