• 19-05-2021, 15:56:16
    #1
    Herkese Merhaba Arkadaşlar

    Ne yazıkki gittikçe batıyoruz büyük ihtimal 20bin$ bulacak gibi geliyor.

    YTD
  • 19-05-2021, 15:58:18
    #2
    Batıyoruz paraşüt açmayı unutmayın en güzeli sabır
  • 19-05-2021, 15:58:29
    #3
    Valla ayı piyasası geldi galiba kalbim dayanamayacak
  • 19-05-2021, 16:02:28
    #4
    Ben hep usdt alıyom
  • 19-05-2021, 16:04:37
    #5
    Alım fırsatı 😬
  • 19-05-2021, 16:06:25
    #6
    Sürekli yükseliş olmayacağı gibi sürekli düşüşte olmayacaktır.

    Fomo olmak yerine satmadığım mal benimdir şeklinde düşerek beklemek, ve yatırım tavsiyesi olmamakla beraber yatırılabilecek para varsa yatırıp maliyeti düşürüp yükselişi beklemek şu anda alınacak en mantıklı karar