Sürekli yükseliş olmayacağı gibi sürekli düşüşte olmayacaktır.
Fomo olmak yerine satmadığım mal benimdir şeklinde düşerek beklemek, ve yatırım tavsiyesi olmamakla beraber yatırılabilecek para varsa yatırıp maliyeti düşürüp yükselişi beklemek şu anda alınacak en mantıklı karar