• 18-05-2021, 11:06:38
    #1
    Merhaba,
    Aldığım eğitimler sonrasında öğrendiklerimden yola çıkarak hem ışık tutmaya hem de herkesi öğrenmeye teşvik ediyorum. Siz de buradan alın ya da satın değil; benim analizim bu, eğer bilmiyorsanız öğrenip siz de daha bilinçli alımlar yapın mesajı vermek istiyorum.

    Dün paylaştığım bu konuda günlük grafikteki yükseliş trendinin dip noktalarında olduğumuzu öngördüğümü söylemiştim. BTC'nin 44 seviyesinden gerekli desteği aldığını ve düşüş trendinin tavan noktasına tekrar ilerleme ihtimali karşısında alım yaptım ve 39,281 seviyesine stop koydum.

    Aslında bu yaptığım alım çok riskli çünkü;
    1- Ichimoku'ya göre : Chikouspan yukarıda ve boşta değil.
    2- Ichimoku'ya göre : Senkouspan A ve B'nin altındayız.
    3- Tillson'da sat sinyali 12.05 tarihinde gelmişti fakat henüz al sinyali yok.

    Riski azaltan faktörler;
    1- RSI şuan alım yapmayı destekliyor.
    2- Düşüş trendinin dip noktasındayız ve üst trend noktasına temas etmeli.

    Kendime not : Eğer bu veya bir soraki mum barlar hem Tillson'u hem de SenkouspanB'yi yukarı doğru keserken Chikouspan yukarıda ve boşta olursa Bitcoin'de yeni ATH'nin sinyalleri gelmiş olur.

    Netice itibariyle düşüş trendinin üst noktasına temas edeceğini düşünüyorum. İşte tam olarak orada takip edeceğim. Eğer düşüş trendini yukarı doğru kıracağını anlarsam beklemeye devam edeceğim fakat aşağı sekip tekrar 40bin'i test edeceğini anlarsam satacağım.

    "Konu içerisinde yatırım değil, eğitim tavsiyesi var"

    Herkese bol kazaçlar.

  • 18-05-2021, 11:08:35
    #2
    Bu işlerden uzak olan ben;

    https://www.youtube.com/watch?v=-QdJHICswCw



    şaka bi yana eğitimi nerden aldınız hocam
  • 18-05-2021, 11:11:58
    #3
    şuan BTC üzerinde teknikten çok psikolojik algı var. Teknik analizi yaşanan gelişmelerle birlikte destekleyerek takip etmek daha mantıklı olabilir.
  • 18-05-2021, 11:12:18
    #4
    ETH sağlam içeri soktu beni ( yüksek kardan yüksek zarar ) şuan neredeyse ana yatırdığım tutardayım
  • 18-05-2021, 11:12:39
    #5
    Kişisel Rütbe
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işlerden uzak olan ben;

    https://www.youtube.com/watch?v=-QdJHICswCw



    şaka bi yana eğitimi nerden aldınız hocam
    udemy kuponu ile bedava almıştım
  • 18-05-2021, 11:16:14
    #6
    doge den sonra bu piyasada grafik işi bana karikatür gibi gelmeye başladı. O yüzden güvenmiyorum grafiklere. Elon gibi birisi çıkar btc şöyle böyle der piyasa katlanır gider.
    6 senelik tecrübeme istinaden şuan diplerde ve naktim olsa toplayacağım zaman olarak görüyorum. Her sene böyle oluyor ama tekrar çıkış yaptığında rekor kırıyor ki şu pandemi döneminde yatırımcılar katlandı yasal süreçlere girildi devletler kabul etmeye başladı bu iş yukarı yönlü gidecek bence.
    not: doge almadım satmadım hiç
  • 18-05-2021, 11:18:59
    #7
    Dün aslında çok iyi alım fırsatları yarattı ama nerede alacağını sağlam analiz etmek gerek. Arkadaşlara tavsiyem fomo'ya kapılmamaları ve elinde her zaman nakit bulundurmaları.
  • 18-05-2021, 11:29:33
    #8
    teşekkürler bilgilendirme için
  • 18-05-2021, 11:35:38
    #9
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan BTC üzerinde teknikten çok psikolojik algı var. Teknik analizi yaşanan gelişmelerle birlikte destekleyerek takip etmek daha mantıklı olabilir.
    Belki de tüm manipülasyonlar bir an önce destek noktasına getirip ardından olumlu yorumlar yaparak daha iyi çıkış yakalaması içindir? Aslında bizler BTC'nin değil, bu sözü geçen balinaların hareketlerini anlamaya çalışıyoruz.

    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ETH sağlam içeri soktu beni ( yüksek kardan yüksek zarar ) şuan neredeyse ana yatırdığım tutardayım
    Yakında yine 4.000 seviyelerine gelme ihtimali var ama takipte kalmak gerek.

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    udemy kuponu ile bedava almıştım
    Benim de çoğu aldığım eğitim ücretsiz Öğrenmek isteyen için o kadar güzel ücretsiz kaynaklar var ki.. Yani ben bu işi kavramak istiyorum dedikten sonra eğitimlere para dökmeye gerek yok.

    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doge den sonra bu piyasada grafik işi bana karikatür gibi gelmeye başladı. O yüzden güvenmiyorum grafiklere. Elon gibi birisi çıkar btc şöyle böyle der piyasa katlanır gider.
    6 senelik tecrübeme istinaden şuan diplerde ve naktim olsa toplayacağım zaman olarak görüyorum. Her sene böyle oluyor ama tekrar çıkış yaptığında rekor kırıyor ki şu pandemi döneminde yatırımcılar katlandı yasal süreçlere girildi devletler kabul etmeye başladı bu iş yukarı yönlü gidecek bence.
    not: doge almadım satmadım hiç
    Peki Elon, Jack vb. spekülatörlerin amaçlarını analiz ederek tam olarak nerelerde çığırtkanlık yaptıklarını anladığımızda başarılı olabilir miyiz? Burada dikkat edin;
    13.05.21 BTC düşüşünde Doge 0,37 desteğinin üzerine geldi ve kırılacak gibi oldu. O anda Elon tweet attı ve tam desteğin üzerinde olduğu için daha iyi bir ivme ( momentum ) ile fiyat yükselişi sağladı.

    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün aslında çok iyi alım fırsatları yarattı ama nerede alacağını sağlam analiz etmek gerek. Arkadaşlara tavsiyem fomo'ya kapılmamaları ve elinde her zaman nakit bulundurmaları.
    Çok haklısınız.