doge den sonra bu piyasada grafik işi bana karikatür gibi gelmeye başladı. O yüzden güvenmiyorum grafiklere. Elon gibi birisi çıkar btc şöyle böyle der piyasa katlanır gider.
6 senelik tecrübeme istinaden şuan diplerde ve naktim olsa toplayacağım zaman olarak görüyorum. Her sene böyle oluyor ama tekrar çıkış yaptığında rekor kırıyor ki şu pandemi döneminde yatırımcılar katlandı yasal süreçlere girildi devletler kabul etmeye başladı bu iş yukarı yönlü gidecek bence.
not: doge almadım satmadım hiç