• 17-05-2021, 02:18:30
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyi bir yakım reklamı olamazdı. Asya pazarı tsi ye göre gece 3 sonrası uyanıyor. Umarım shibacıların yüzü güler. YTD.






    öyle bir zaman da yakım yapıldı ki herkes düşüşleri izliyordu kara kara güven tazelendi çok iyi bir şekilde.
  • 17-05-2021, 02:24:51
    Üyeliği durduruldu
    AZOG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir zaman da yakım yapıldı ki herkes düşüşleri izliyordu kara kara güven tazelendi çok iyi bir şekilde.
    üstüne 1 yakım haberi daha gelse çok iyi olacaktır.
  • 17-05-2021, 02:37:39
    Büyük bir risk ile yatırım yaptığım ve şans eseri gelen haberle yükselen kripto parası oluyor kendisi. Nasıl yükseldiyse düşüşü de bir o kadar sancılı ve acılı olacağı düşüncesindeyim maliyetim 0,000023 olanı tutuyorum alttan 0,00001315'den 5bin$ aldım satış emrini koymayı unutmuşum az önce rastlantıya baktığımda gelen karı gördüm satış vermedim halen riski göze alarak beklemedeyim ekran görüntüleri duruma göre paylaşacağım. Girmeyenler risk alıp girmesin bu saatten sonra ne olacağı sıkıntılı fakat açacağı borsa ve diğer haberleri düşünürsek gelecek vaat edebilir.

    girilin maliyet: 0,00001315 dolar: 5bin$
    en yüksek gerçekleşmeyen fiyat ve kar: 0,00001950 - 7bin114$
  • 17-05-2021, 02:49:09
    Zarardaydım 1331 ve 1760 dan iki parça daha alıp maliyetimi 1700 e düşürdüm şu an minik bir kardayım umarım yükselir ytd
  • 17-05-2021, 09:27:04
    Dostum öncelikle geçmiş olsun, boşver sen RAVEN coinden vurmuştun zaten parayı öyle hatırlıyorum

    Shiba'yı beklet, 3 sene 5 sene beklet dursun. 50 dolara 27M almıştım belki 0.10 Cent olur vururuz voleyi
  • 17-05-2021, 10:01:23
    Cengizhanbucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük bir risk ile yatırım yaptığım ve şans eseri gelen haberle yükselen kripto parası oluyor kendisi. Nasıl yükseldiyse düşüşü de bir o kadar sancılı ve acılı olacağı düşüncesindeyim maliyetim 0,000023 olanı tutuyorum alttan 0,00001315'den 5bin$ aldım satış emrini koymayı unutmuşum az önce rastlantıya baktığımda gelen karı gördüm satış vermedim halen riski göze alarak beklemedeyim ekran görüntüleri duruma göre paylaşacağım. Girmeyenler risk alıp girmesin bu saatten sonra ne olacağı sıkıntılı fakat açacağı borsa ve diğer haberleri düşünürsek gelecek vaat edebilir.

    girilin maliyet: 0,00001315 dolar: 5bin$
    en yüksek gerçekleşmeyen fiyat ve kar: 0,00001950 - 7bin114$
    hocam güzel güzel biliyorsunuz sadece kara ortağız bir 10 usdtni alırım hayırlısı bakalm
  • 17-05-2021, 14:20:11
    Üyeliği durduruldu
    ************** gibi yatırım tavsiyesi değildir ve ytd ifadeleri de sansürlense mesela. hatta bunu hiç yazamasalar ne güzel olur. artık oku çıktı çünkü.
  • 17-05-2021, 17:48:59
    Shit coin alıyorsanız batmayı göze alacaksınız. Daha doğrusu batan paranın sizin yaşamınızı batırmayacak miktarda olmasına dikkat etmelisiniz. Diğer yandan Shiba'nın popüler oluşu 1 ay var ya da yok hemen 1 ayda battık olmaz. Bekleyin bi' 6 ay 1 sene ondan sonra değerlendirin. 1 ay sonra sonuçları belli olacak şans oyunu değil ki bu.