Konu
Battık (Shiba) %65 Zarar...
17-05-2021, 02:18:30
#154
AZOG
DijitalMevzular adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha iyi bir yakım reklamı olamazdı. Asya pazarı tsi ye göre gece 3 sonrası uyanıyor. Umarım shibacıların yüzü güler. YTD.
öyle bir zaman da yakım yapıldı ki herkes düşüşleri izliyordu kara kara güven tazelendi çok iyi bir şekilde.