DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha iyi bir yakım reklamı olamazdı. Asya pazarı tsi ye göre gece 3 sonrası uyanıyor. Umarım shibacıların yüzü güler. YTD.






öyle bir zaman da yakım yapıldı ki herkes düşüşleri izliyordu kara kara güven tazelendi çok iyi bir şekilde.