Dostum öncelikle geçmiş olsun, boşver sen RAVEN coinden vurmuştun zaten parayı öyle hatırlıyorum

Shiba'yı beklet, 3 sene 5 sene beklet dursun. 50 dolara 27M almıştım belki 0.10 Cent olur vururuz voleyi