Satmadiysaniz zararda değilsinizdir. Bu bir kaç gündür bir çok coin düşüşte zaten. Hepsi arttı da shib sadece çöktü,hayır. Herkesin de bildiği üzere, bir şey sürekli artmaz, sürekli de düşmez. Sabır ile beklemek gerekiyor çoğu zaman. Düzeltmeler yapılıyor.
Ben shib inat ile almadım hiç. Elonun peşinden zaten doge yüzünden koyun gibi gidildi, aynı hatayı tekrarlamak anlamsızdı. Elonun lafı ile hiç bir coin almamak gerekir.
Battık (Shiba) %65 Zarar...
195
●9.320
- 15-05-2021, 20:28:11raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületarih: 10-05-21Alıntı
değerli arkadaşlar malı satmayın, hodl kalın. küçük bir yükseliş daha yapar - 15-05-2021, 20:28:21Yanlış anlamayın da b**tan coinlere yüklü para yatırırsanız olacağı bu.
Geçmiş olsun.
- 15-05-2021, 20:30:39Benim elimde epey yüklü bir miktar shiba vardı 40 da satmadım dün gece 23 deyken $Hokk ile swap yaptım. Ama hala arkasında duruyorum memelerin 31 Mayıs'-a kadar HODL
- 15-05-2021, 21:02:52Ben 2017 den beri kriptolar ile uğraşıyorum, buna rağmen shiba türü coinler hiç almadım bu zamana kadar, bilindik coinleri aldım sattım, kar ettiğim oldu, zarar ettiğim oldu, ama tüm zararları satmadan beklediğim için geri çıkarmıştım,,raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neye güvenerek shit coin alabiliyorsunuz, hemde yüklü miktar