• 15-05-2021, 20:10:21
    #55
    Satmadiysaniz zararda değilsinizdir. Bu bir kaç gündür bir çok coin düşüşte zaten. Hepsi arttı da shib sadece çöktü,hayır. Herkesin de bildiği üzere, bir şey sürekli artmaz, sürekli de düşmez. Sabır ile beklemek gerekiyor çoğu zaman. Düzeltmeler yapılıyor.
    Ben shib inat ile almadım hiç. Elonun peşinden zaten doge yüzünden koyun gibi gidildi, aynı hatayı tekrarlamak anlamsızdı. Elonun lafı ile hiç bir coin almamak gerekir.
  • 15-05-2021, 20:13:16
    #56
    ben 1000 tl zar zor yatırdım siz nasıl yüklü bir miktar cesaret edebiliyorsunuz şaşkınım açıkcası. %1000 getiren bir sistem olabilir mi sürekli kazandırması mümkün mü elbette düşecektir.
  • 15-05-2021, 20:28:11
    #57
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Arkadaş tavsiyesi ile 3500 kurundan aldığım SHIBA 1500 e düşmüş durumda.
    Yüklü para ile almıştım mahvolduk...
    Alıntı
    biz Türkler 500x yapan coini zirveden alıp 3 ay bekletiriz
    tarih: 10-05-21

    değerli arkadaşlar malı satmayın, hodl kalın. küçük bir yükseliş daha yapar
  • 15-05-2021, 20:28:21
    #58
    Yanlış anlamayın da b**tan coinlere yüklü para yatırırsanız olacağı bu.
    Geçmiş olsun.
  • 15-05-2021, 20:30:39
    #59
    Benim elimde epey yüklü bir miktar shiba vardı 40 da satmadım dün gece 23 deyken $Hokk ile swap yaptım. Ama hala arkasında duruyorum memelerin 31 Mayıs'-a kadar HODL
  • 15-05-2021, 20:33:04
    #60
    Bekliyoruz hep beraber...
  • 15-05-2021, 20:44:31
    #61
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Arkadaş tavsiyesi ile 3500 kurundan aldığım SHIBA 1500 e düşmüş durumda.
    Yüklü para ile almıştım mahvolduk...
    Bende zenciyim
  • 15-05-2021, 20:57:11
    #62
    Ben alttan toplama sanatı yapıyorum bu coinlere en az miktarda girdim. Katlarsa bizimdir katlamazsa başka coinlerden devam.
  • 15-05-2021, 21:02:52
    #63
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Arkadaş tavsiyesi ile 3500 kurundan aldığım SHIBA 1500 e düşmüş durumda.
    Yüklü para ile almıştım mahvolduk...
    Ben 2017 den beri kriptolar ile uğraşıyorum, buna rağmen shiba türü coinler hiç almadım bu zamana kadar, bilindik coinleri aldım sattım, kar ettiğim oldu, zarar ettiğim oldu, ama tüm zararları satmadan beklediğim için geri çıkarmıştım,,
    neye güvenerek shit coin alabiliyorsunuz, hemde yüklü miktar