Konu
Battık (Shiba) %65 Zarar...
15-05-2021, 20:30:39
#59
yasintombul1
Benim elimde epey yüklü bir miktar shiba vardı 40 da satmadım dün gece 23 deyken $Hokk ile swap yaptım. Ama hala arkasında duruyorum memelerin 31 Mayıs'-a kadar HODL