Satmadiysaniz zararda değilsinizdir. Bu bir kaç gündür bir çok coin düşüşte zaten. Hepsi arttı da shib sadece çöktü,hayır. Herkesin de bildiği üzere, bir şey sürekli artmaz, sürekli de düşmez. Sabır ile beklemek gerekiyor çoğu zaman. Düzeltmeler yapılıyor.
Ben shib inat ile almadım hiç. Elonun peşinden zaten doge yüzünden koyun gibi gidildi, aynı hatayı tekrarlamak anlamsızdı. Elonun lafı ile hiç bir coin almamak gerekir.