• 13-05-2021, 18:43:32
    #28
    Düşük bir miktar lakin 900.000 de bende var
  • 13-05-2021, 18:46:54
    #29
    20-21m + başka cüzdan da var onu hatırlamıyorum o daha fazla, ilk 35 geçsin odan sonra 40 ve üstü hepsine varım
    • raskors
    raskors bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-05-2021, 19:12:57
    #30
    Merhaba, iyi bayramlar.

    Arkadaş tavsiyesi ile 3500 kurundan aldığım shibalar.
    Zararım %50

  • 13-05-2021, 20:20:41
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    150m vardı Binance'a girince güzel bir karla yarısını sattım. Kalan 75m'i sonuna kadar tutacağım. Bu da benim notum olsun.
  • 13-05-2021, 20:26:13
    #32
    000 olduğunda adrese zenci göndermesinler de
  • 13-05-2021, 20:58:00
    #33
    Hayatımda nadir hata yaptım diyebileceğim hatalardan birini Shiba'yla yaptım.
    Yani almak hata değildi de, çok yüksekten aldım ve fena çakıldım. 2500 TL şiimdiden zararım var
  • 13-05-2021, 21:33:44
    #34
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adet 1 dolar olur 9 milyon dolarım olur hayalleri tatlıdır, siz o hayalleri kurarken birileri o hayalleri kurmanız için gerekli alt yapıyı hazırladı.
    borsada bunun adı mal sokmaktır, size malı soktular ve dağıldılar.
    ürün güven kaybetti, toparlanması yeniden atağa kalkması yıllar bile sürebilir umarım kısa sürer.

    borsada insan ya kısa vadecidir ya uzun vadeci. kaybedince uzun vadeci olmaz olamaz.
    paranızı hayaller kuracağınız çöp ürünlere yatırmak yerine daha yüksek rakamlı ve istikrarlı ürünlere yatırarak ufak ama net karlar elde edebilirsiniz bu durum yatırım mantığına daha uygundur.

    Kim kime sokup çıkarmış seni neden ilgendiriyor. Ayrıca o varoş üslubunu burada kullanma. İnsanlar yatırım yapıyor sen burda sokup cikartiyosun. Adam yatırım yapmış konu açmış art niyetli art niyetli gelip burda mahalle ağzıyla konusuyosun. Giderse adamın parası gider senin parani mı kullandı sanki. Ne kadar saygisizsiniz. İşiniz gücünüz yok gelip burda insanları küçük düşürme peşindesiniz. Sizi report ettim. @Report;
    Adam gözden çıkardım bu parayı diyor siz hala yok 1 dolar olmaz yok size soktular bilmem ne. Ayip
  • 13-05-2021, 21:40:24
    #35
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim kime sokup çıkarmış seni neden ilgendiriyor. Ayrıca o varoş üslubunu burada kullanma. İnsanlar yatırım yapıyor sen burda sokup cikartiyosun. Adam yatırım yapmış konu açmış art niyetli art niyetli gelip burda mahalle ağzıyla konusuyosun. Giderse adamın parası gider senin parani mı kullandı sanki. Ne kadar saygisizsiniz. İşiniz gücünüz yok gelip burda insanları küçük düşürme peşindesiniz. Sizi report ettim. @Report;
    Adam gözden çıkardım bu parayı diyor siz hala yok 1 dolar olmaz yok size soktular bilmem ne. Ayip
    Böyle insanlara iyi bir ders verilmesi gerekiyor aslında hocam, aynı üslup ile cevap versek biz suçlu oluruz neye kime sokup çıkartıyorsa böyle terbiyesiz çok bilmiş kişilerin uyarı amaçlı da olsa ceza alması gerekiyor.

    @beachturk; terbiyesizce konuşup sonradan yorumunuzu silmeyin.
    @Report;
  • 13-05-2021, 21:49:25
    #36
    20 milyon adette ben aldım aldıktan sonra %60 %70 civarında düşmüş fiyatı sıkıntı yok baya hodl olacak