Konu
Sabredenler Kulübü [SHIBA TOKEN]
13-05-2021, 20:20:41
#31
sdemirtas
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
150m vardı Binance'a girince güzel bir karla yarısını sattım. Kalan 75m'i sonuna kadar tutacağım. Bu da benim notum olsun.