• 13-05-2021, 00:51:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Buradaki amacım Shiba'nın geleceğini tartışmak değil. Gözden çıkardığım bir miktar parayı, tüm riskleri bilerek ve kabul ederek uzun bir süre burada tutacağım. Kim bilir ilerleyen günlerde ibreklik bir başlık olur.

    O yüzden tarihe not düşeyim;

    Bu mesajı attığım an itibari ile elimde 9.000.000 Shiba mevcut.

    An itibari ile elimde 9.212.421 Shiba mevcut.

    An itibari ile elimde 9.723.546 Shiba mevcut. - 15.05.2021

    An itibari ile elimde 10.462.019 Shiba mevcut. - 16.05.2021

    An itibari ile elimde 9.714.567 Shiba mevcut. - 17.05.2021

    An itibari ile elimde 11.948.748 Shiba mevcut. - 19.05.2021

    An itibari ile elimde 13.260.653 Shiba mevcut. - 21.05.2021

    An itibari ile elimde 26,169,377 Shiba mevcut. - 08.06.2021

    Artık elimde hiç Shiba yok...

    Eğer kulübe katılmak isteyenler varsa elindeki miktarı yazabilir. Böylece günler sonra aynı duyguları paylaşacağım dostlarım olur

    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden bu kadar kardeşlerim Çoktan elimden çıkardım. Ninja Traders'in eğitim setini aldım. Kendimce al-sat yapmaya başladım.
  • 13-05-2021, 00:51:29
    #2
    6 Milyonda benim var hocam konum mevcut zaten
  • 13-05-2021, 00:52:35
    #3
    3 milyon da bende var.
  • 13-05-2021, 00:52:35
    #4
    2. 700.000 bende
  • 13-05-2021, 00:53:22
    #5
    15 Milyon adet de bende var. Fakat çok umutlu olmamak lazım kaybettiğim para olarak not alıyorum ben.
  • 13-05-2021, 00:57:11
    #6
    Umarım kazanırsınız sonra Venezuelalıar gibi kalmayın :d
  • 13-05-2021, 00:58:35
    #7
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adet 1 dolar olur 9 milyon dolarım olur hayalleri tatlıdır, siz o hayalleri kurarken birileri o hayalleri kurmanız için gerekli alt yapıyı hazırladı.
    borsada bunun adı mal sokmaktır, size malı soktular ve dağıldılar.
    ürün güven kaybetti, toparlanması yeniden atağa kalkması yıllar bile sürebilir umarım kısa sürer.

    borsada insan ya kısa vadecidir ya uzun vadeci. kaybedince uzun vadeci olmaz olamaz.
    paranızı hayaller kuracağınız çöp ürünlere yatırmak yerine daha yüksek rakamlı ve istikrarlı ürünlere yatırarak ufak ama net karlar elde edebilirsiniz bu durum yatırım mantığına daha uygundur.
    1 katrilyon arz Var shıbde 0.10 olsa bile 100 trilyon dolar yapıyor
    Dünyadaki tüm nakit para 40 trilyon dolar
    • beachturk
    • ultibil
    • Daniel1336
    beachturk, ultibil, Daniel1336 ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 13-05-2021, 01:09:06
    #8
    2.633.000 de bende var bakalım aldıktan sonra yarıya düştü
  • 13-05-2021, 01:14:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    28 milyonda benden bakalım