Buradaki amacım Shiba'nın geleceğini tartışmak değil. Gözden çıkardığım bir miktar parayı, tüm riskleri bilerek ve kabul ederek uzun bir süre burada tutacağım. Kim bilir ilerleyen günlerde ibreklik bir başlık olur.

O yüzden tarihe not düşeyim;

Bu mesajı attığım an itibari ile elimde 9.000.000 Shiba mevcut.

An itibari ile elimde 9.212.421 Shiba mevcut.

An itibari ile elimde 9.723.546 Shiba mevcut. - 15.05.2021

An itibari ile elimde 10.462.019 Shiba mevcut. - 16.05.2021

An itibari ile elimde 9.714.567 Shiba mevcut. - 17.05.2021

An itibari ile elimde 11.948.748 Shiba mevcut. - 19.05.2021

An itibari ile elimde 13.260.653 Shiba mevcut. - 21.05.2021

An itibari ile elimde 26,169,377 Shiba mevcut. - 08.06.2021

Artık elimde hiç Shiba yok...

Eğer kulübe katılmak isteyenler varsa elindeki miktarı yazabilir. Böylece günler sonra aynı duyguları paylaşacağım dostlarım olur

Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benden bu kadar kardeşlerim Çoktan elimden çıkardım. Ninja Traders'in eğitim setini aldım. Kendimce al-sat yapmaya başladım.