Buradaki amacım Shiba'nın geleceğini tartışmak değil. Gözden çıkardığım bir miktar parayı,
tüm riskleri bilerek ve kabul ederek uzun bir süre burada tutacağım. Kim bilir ilerleyen günlerde ibreklik bir başlık olur.
O yüzden tarihe not düşeyim;
Bu mesajı attığım an itibari ile elimde 9.000.000 Shiba mevcut. An itibari ile elimde 9.212.421 Shiba mevcut. An itibari ile elimde 9.723.546 Shiba mevcut. - 15.05.2021 An itibari ile elimde 10.462.019 Shiba mevcut. - 16.05.2021 An itibari ile elimde 9.714.567 Shiba mevcut. - 17.05.2021 An itibari ile elimde 11.948.748 Shiba mevcut. - 19.05.2021 An itibari ile elimde 13.260.653 Shiba mevcut. - 21.05.2021 An itibari ile elimde 26,169,377 Shiba mevcut. - 08.06.2021 Artık elimde hiç Shiba yok...
Eğer kulübe katılmak isteyenler varsa elindeki miktarı yazabilir. Böylece günler sonra aynı duyguları paylaşacağım dostlarım olur
Benden bu kadar kardeşlerim

Çoktan elimden çıkardım. Ninja Traders'in eğitim setini aldım. Kendimce al-sat yapmaya başladım.