Binance TR hesabıma EFT yaptım ve anında geçti. Ardından globale transfer yapmak istiyorum ama doğrulama e-postası gelmiyor. Şikayet varda bir sürü şikayet var. Yaşayan ve çözen oldu mu?
Edit: PC'den denediğimde direk yabancı cihaz uyarısı verip, e-postaya onay gönderdi. Ve yine gelmedi. Sorun bende mi diye kontrol etmek için Globalden gönderdiğimde ise maile düşüyor.
Binance TR hesabıma EFT yaptım ve anında geçti. Ardından globale transfer yapmak istiyorum ama doğrulama e-postası gelmiyor. Şikayet varda bir sürü şikayet var. Yaşayan ve çözen oldu mu?