Binance TR hesabıma EFT yaptım ve anında geçti. Ardından globale transfer yapmak istiyorum ama doğrulama e-postası gelmiyor. Şikayet varda bir sürü şikayet var. Yaşayan ve çözen oldu mu?
Edit: PC'den denediğimde direk yabancı cihaz uyarısı verip, e-postaya onay gönderdi. Ve yine gelmedi. Sorun bende mi diye kontrol etmek için Globalden gönderdiğimde ise maile düşüyor.