• 26-04-2021, 00:52:17
    #10
    Barbarosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19K$ dan 3.5k$'a kadar düşen coinin 60 dan 20 ye inmesi çok imkansız değil bence hocam. Yorumcu , analist vs. değilim ama imkansız değil yani.
    İmkansız değil tabiki ama o seviyelere inmesi şu zamanda çok zor bence 30k bile bana çok düşük ihtimal geliyor
  • 26-04-2021, 00:53:42
    #11
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkansız değil tabiki ama o seviyelere inmesi şu zamanda çok zor bence 30k bile bana çok düşük ihtimal geliyor
    Hayırlısı diyelim hocam sonuçta yatırımım bulunmuyor
  • 26-04-2021, 00:55:43
    #12
    2-3 gün önce Ema 55 altında kapanış yaptığını görüp 54 binden nakite geçmiştim yani bu ortalama gerçekten önemliydi 15 bin dolardan beri kırmadığı ortalamaya kırdı ama kimse de tık yok. Gerçi onlara göre teknik analiz çalışmıyor. Buradan yukarıya gitse hani düşecekti kardeş? Derler kardeşim ben olumlu olumsuz bakarım yükselirse ema55 üstüne çıkarsa bir daha alırım benim amacım kaybetmemek.

    yatırım tavsiyesi değildir.
  • 26-04-2021, 00:58:18
    #13
    Geçen gün söylediğimi tekrar ediyorum, kâr etmekte gözümüz kalmadı, verdiğimizi kurtarsak yeter
    Arkadaş aldığımdan beri 1 tl artmazmı, hiç yeşil görmedim hep kırmızı hep kırmızı
  • 26-04-2021, 01:09:51
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm terste kalanlara selam olsun


    https://www.youtube.com/watch?v=_xBo...ayarM%C3%BCzik
  • 26-04-2021, 01:27:38
    #15
    IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto paralar popüler ponzi sistemlerdir. Bekleyin ve görün.
    Bir iki soru soracağım hocam.

    Thodex'in sahibi kaçarken o kadar yüklü miktarda parayı nasıl yanında götürdü? Nakit olsa bankadan çekemez. Soruşturma açılır. Altın olarak taşısa uçağın her yerini ona ayırsalar yine yetmezdi. Milyonlarca doları nasıl yanında getirdi?

    Bir diğer sorum ise. Üretimin dünyadaki merkezi çindir. Mesela bir fabrika ile anlaşıyorsunuz. İsminizden yola çıkarak İCD diye bir marka oluşturup logosunu gönderiyorsunuz. Diyorsunuz ki 400 bin dolar değerinde bana ICD adıyla logomu basarak bana klavye, mouse üretip gönderin. Anlaşma yapıyorsunuz. Firmaya parayı göndermeniz gerek. Çine 400 bin dolar göndermeye kalktığınızda bankaları kullanırsanız eğer en az 5 ile 10 bin dolar arasında bir transfer ücreti ödemeniz gerek. Bu da cebinizden 405 ya da 410k dolar çıkması demek. Lakin adamların BTC cüzdanlarına kendi BTC cüzdanınızdan o parayı gönderdiğiniz zaman en fazla 50 dolar komisyon ödersiniz. Şimdi böyle bir durumda ileriki yıllarda uluslararası şirketler, ihraç ve ithalat yapan şirketler sence paraları nasıl gönderecekler? Bankalarla mı yoksa kripto para cüzdan adresleriyle mi?

    Bu iki sorunun yanıtını bulunca ponzi sistem olmadığını anlarsınız. Ponzi sistemde bir üçgen durumu söz konusudur. En başta bir kişi sonra aşağı doğru genişleyen bir üçgendir. Zincirin bir halkasında kopukluk o üçgeni yıkıyor. Kripto paraların teknik yönünü konuşalım. Neresinde olabilir öyle bir durum. Size tüm mantığıyla açıklayayım. Yani sistemi anlamadan bir şeyleri iddia etmek sadece bizim vatandaşımıza özel bir durum olsa gerek.

    @IsmailCemDursun; hocam foruma bir şey yazıyorsun. İnsanlar sana saygısından seni alıntılayıp bir şeyler anlatıyor. Mesajları okuyorsun cevaplamıyorsun. Kesinlikle forum adabı böyle bir şey değil. Ayıp yani. Cevap vermeyecekseniz mesaj atmayın bende diğer arkadaşlarda seni alıntılayıp senin forumlaşmaya çalışmasınlar yani.