2-3 gün önce Ema 55 altında kapanış yaptığını görüp 54 binden nakite geçmiştim yani bu ortalama gerçekten önemliydi 15 bin dolardan beri kırmadığı ortalamaya kırdı ama kimse de tık yok. Gerçi onlara göre teknik analiz çalışmıyor. Buradan yukarıya gitse hani düşecekti kardeş? Derler kardeşim ben olumlu olumsuz bakarım yükselirse ema55 üstüne çıkarsa bir daha alırım benim amacım kaybetmemek.

yatırım tavsiyesi değildir.