• 14-04-2021, 12:18:46
    #1
    Arkadaşlar,Binance'da genellikle siz Margin işlem mi, yoksa Vadeli işlemden mi giriyorsunuz?

    Margin ise neden margin, vadeli işlem ise neden vadeli işlem diye de belirtebilirseniz çok sevinirim?

    En çok kullanılan hangisi ve farkını anlamaya çalısıyorum.
  • 14-04-2021, 12:20:19
    #2
    Girme, yanarsın
  • 14-04-2021, 12:21:27
    #3
    • Margin ile 5x’e kadar Futures ile 125x’e kadar işlem yapılabiliyor.
    • Futures’daki işlem yapanların bulunduğu yer spottan farklı dolayısıyla spot ve futures için fiyatlar farklı oluyor.
    • Referans komisyonu spotta üyelik ile oluyor, ancak Futures’da Bonus kavramı var.
    • Futuresda referans komisyonu, futures hesabı açılırken futures refinin girilmesiyle oluyor. (Sonradan Futures komisyonu üyelik ile bağlandı)
    • Futuresda feeler 2 kattan – 4 kata kadar farklı.
    • Futuresda funding fee(çift yönlü) var, marginde borrow fee var.
    • Margin’de faiz var futures’ta da var ama ödeme saati gelmeden pozisyon kaptırsan faiz yok.
  • 14-04-2021, 12:21:36
    #4
    margin belirli bir kaldıraç limiti var x3 x5 x10 diye vadeli en riskli olup insanı x50 kaldıraç diye gaz veriyor kazanıyorsun ama en ufak aşağı yönlü uzun bir cizgide durduramıyorsun ve baktıyon
  • 14-04-2021, 12:21:40
    #5
    Vadeli işlem kumardır. Coinlerin bir günde yüzde 30-40 artıp düştüğü bir piyasada 3x bile girseniz paranız sıfırlanır. Siz siz olun vadeli işlemlerden uzak durun. Spotta işlem yapın.
  • 14-04-2021, 12:22:06
    #6
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girme, yanarsın
    Niye yansın hocam. Gireceği çıkacağı yeri bilirse güzel kazançlar elde edebilir. Not ytd.
  • 14-04-2021, 12:25:00
    #7
    Margin işlem paranızın 2 veya daha fazlası ile işleme girmenizi sağlayan kaldıraçır.100 usd ile x10 kaldıraç işlem açarsanız,bir pip(puan)'da karınız 100 usd'de 1 usd ise x10 yani 1000 usd'de 10 usd olacaktır. Zararınızda ayni oranda olacaktır.

    Ben coin işlemlerinde kaldıraç kullanmıyorum.Piyasaya çok hakimsinizdir ve kısa vadeli al-sat yapıyorsanız kullanın.Yoksa en az x20 yapacak coinlere yatırım yapıp kazanmak varken gereksiz risk almış olursunuz.
  • 14-04-2021, 13:55:02
    #8
    Ticarette bir risktir, riski seviyorsanız kenara atacağınız para var ise güzel kazançlar elde edebilirsiniz. 75x ile girdiğim coinlerde başarıyla çıktım 25x le girdiklerimde yamuldum

    Biraz anlık takibe bakıyor, tahta izlemek vs hepsi boş. Fenomen takip etmek falan hepsi boş, balinaları takip edeceksiniz. Ne paralar götürüyorlar aklınız hayaliniz almaz
  • 14-04-2021, 20:13:06
    #9
    Kummardır ve kummarda daima kasa kazanır Niye dersen bugun 100 atar 120 kazanırsın hoşuna gider yarın 120 atar 170 kazanırsın 3.gun 170 basar 0 çekersin. Kimse demezki ulen 70 kardayım bunu alıp yiyeyim birdahada oynamam demez. İnsanda hep daha fazla kazanma hırsı olduğundan boşa dememişler kummarda daima oynatan kazanır.