Arkadaşlar,Binance'da genellikle siz Margin işlem mi, yoksa Vadeli işlemden mi giriyorsunuz?
Margin ise neden margin, vadeli işlem ise neden vadeli işlem diye de belirtebilirseniz çok sevinirim?
En çok kullanılan hangisi ve farkını anlamaya çalısıyorum.