Buda Benim Altcoin Sepetim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Buda Benim Altcoin Sepetim
29
●
893
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
Buda Benim Altcoin Sepetim
1
2
3
4
12-04-2021, 21:30:53
#10
SoulflyHB
MarsMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben şunları atıp uygulamayı sildim hocam birkaç yıl beklemeyi düşünüyorum sizce nasıl?
(birkaç gün önce aldığım ekran görüntüsü)
Hocam ben kendi sepetimin yorumlanması için konu açtım , konu sizin sepete dönmüş
12-04-2021, 21:32:25
#11
CGLR
Newyork adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam peki Ayı piyasası 2 sene sürse nolacak yani boğadan ziyade Dipteyken bunları alıp bekleseydiniz daha iyidi sanki, Ytd
🐻 sezonunun ne zaman başlayacağı konusunda öngörünüz var mı?
Bu arada, bende de durumlar böyle
12-04-2021, 21:33:50
#12
SoulflyHB
AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
🐻 sezonunun ne zaman başlayacağı konusunda öngörünüz var mı?
Bu arada, bende de durumlar böyle
Naptınız hocam , uft yi
12-04-2021, 21:37:06
#13
MarsMedya
ShaMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alımları ne zaman yaptınız? Umarım son 1 hafta içerisinde almamışsınızdır.
Yok hocam bir hafta içerisinde yapmadım alım yaptığımda btt pumplanmamıştı henüz 🥰
12-04-2021, 21:37:25
#14
MarsMedya
SoulflyHB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ben kendi sepetimin yorumlanması için konu açtım , konu sizin sepete dönmüş
Ahaha öyle oldu hocam vallahi
12-04-2021, 21:38:20
#15
CGLR
SoulflyHB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Naptınız hocam , uft yi
Bende hiçbir zaman UFT olmadı ki☺
12-04-2021, 21:38:33
#16
burakmehel
Reefteyiz yüklü bir şekilde mayıs ayına kadar 2x bekliyoruz bakalım.. ytd
12-04-2021, 21:39:22
#17
SoulflyHB
AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende hiçbir zaman UFT olmadı ki☺
Hocam geçenki konuma yazmıştınız bir miktar bende aldım diye
12-04-2021, 21:41:39
#18
Befo
Boğa sezonunda yatırım yapan herkes batakdır. Bu seviyeler çok yüksek. Eli kulağında her an dip yapabilir.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler