• 12-04-2021, 21:30:53
    #10
    MarsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şunları atıp uygulamayı sildim hocam birkaç yıl beklemeyi düşünüyorum sizce nasıl?

    (birkaç gün önce aldığım ekran görüntüsü)
    Hocam ben kendi sepetimin yorumlanması için konu açtım , konu sizin sepete dönmüş
  • 12-04-2021, 21:32:25
    #11
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki Ayı piyasası 2 sene sürse nolacak yani boğadan ziyade Dipteyken bunları alıp bekleseydiniz daha iyidi sanki, Ytd
    🐻 sezonunun ne zaman başlayacağı konusunda öngörünüz var mı?

    Bu arada, bende de durumlar böyle
  • 12-04-2021, 21:33:50
    #12
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    🐻 sezonunun ne zaman başlayacağı konusunda öngörünüz var mı?

    Bu arada, bende de durumlar böyle
    Naptınız hocam , uft yi
  • 12-04-2021, 21:37:06
    #13
    ShaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alımları ne zaman yaptınız? Umarım son 1 hafta içerisinde almamışsınızdır.
    Yok hocam bir hafta içerisinde yapmadım alım yaptığımda btt pumplanmamıştı henüz 🥰
  • 12-04-2021, 21:37:25
    #14
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben kendi sepetimin yorumlanması için konu açtım , konu sizin sepete dönmüş
    Ahaha öyle oldu hocam vallahi
  • 12-04-2021, 21:38:20
    #15
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Naptınız hocam , uft yi
    Bende hiçbir zaman UFT olmadı ki☺
  • 12-04-2021, 21:38:33
    #16
    Reefteyiz yüklü bir şekilde mayıs ayına kadar 2x bekliyoruz bakalım.. ytd
  • 12-04-2021, 21:39:22
    #17
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hiçbir zaman UFT olmadı ki☺
    Hocam geçenki konuma yazmıştınız bir miktar bende aldım diye
  • 12-04-2021, 21:41:39
    #18
    Boğa sezonunda yatırım yapan herkes batakdır. Bu seviyeler çok yüksek. Eli kulağında her an dip yapabilir.