Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki Ayı piyasası 2 sene sürse nolacak yani boğadan ziyade Dipteyken bunları alıp bekleseydiniz daha iyidi sanki, Ytd
🐻 sezonunun ne zaman başlayacağı konusunda öngörünüz var mı?

Bu arada, bende de durumlar böyle