Konu
Buda Benim Altcoin Sepetim
12-04-2021, 21:32:25
#11
CGLR
Newyork adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam peki Ayı piyasası 2 sene sürse nolacak yani boğadan ziyade Dipteyken bunları alıp bekleseydiniz daha iyidi sanki, Ytd
🐻 sezonunun ne zaman başlayacağı konusunda öngörünüz var mı?
Bu arada, bende de durumlar böyle