• 11-04-2021, 01:56:36
    #1
    Kripto işine girdim.
    100 lira ChZ aldım 75e indi.
    110 lira hot aldım 80e indi.
    100 lira bitci aldım 110 olacakken 80e indi.
    100 lira doge aldım 77lerde şu an.
    120 lira btt aldım 70 lira şu an.

    Doymadım


    3900 lira CHZ aldım 3600 oldu.

    Yani olurda coin almak isterseniz bana yazın önden alayım sizin için düşürürüm.
    Std alacaktım dedim alırsam piyasaya girmez vazgeçtim.

    BU arada bat almışım şimdi gördüm 8 lira zarar.

    11/04 güncelleme
    STC aldım bugün. Mayıs ayında arz olacakmış, kimine göre kuru sıkı. Girecek olanlar beni düşünüp girsin. Orada bekliyorum.
  • 11-04-2021, 01:57:30
    #2
  • 11-04-2021, 01:57:31
    #3
    hepsine tependen mi girdin
  • 11-04-2021, 01:57:32
    #4
    Ben de 200 CHZ aldım, bugün CHZ'ye Melis girdi. Balinalar satışları bi salsa yükselecek ama bekletiyorum hala. Ortalama nisan sonuna kadar 8 beklentim var.
  • 11-04-2021, 01:59:22
    #5
    emredemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsine tependen mi girdin
    Cumburlop daldım bildiğin. Hangisine bu yükselir desem patladı.
  • 11-04-2021, 02:01:08
    #6
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumburlop daldım bildiğin. Hangisine bu yükselir desem patladı.
    Hocam white paper okumadan, proje okumadan coin almayın. Hiçbir şey ifade etmez. Araba satın alırken ekspertize sokmadan satın almayacağınız gibi, coini de bi ekspertize sokmak gerek.
  • 11-04-2021, 02:01:13
    #7
    Dolarla euroya da el at hocam ülkece nefes alalım
  • 11-04-2021, 02:02:47
    #8
    altın alın hocam
  • 11-04-2021, 02:03:28
    #9
    ***Yatırım tavsiyesi değildir***

    Bende SFP satın aldım geçen hafta. Biraz bekleticem. Yeni destek seviyesini buldu. 2,7-2,8 bandı yeni destek seviyesi diye inceledim. Direnci kırmasını bekliyorum sabit in çık yapıyor ufak ufak. Kırarsa tahminim uzun vadeli süreçte 3,7 ardından 5,5 sonra 7,5 olur diye tahmin ediyorum. Hayırlı işler herkese