Kripto işine girdim.
100 lira ChZ aldım 75e indi.
110 lira hot aldım 80e indi.
100 lira bitci aldım 110 olacakken 80e indi.
100 lira doge aldım 77lerde şu an.
120 lira btt aldım 70 lira şu an.
Doymadım
3900 lira CHZ aldım 3600 oldu.
Yani olurda coin almak isterseniz bana yazın önden alayım sizin için düşürürüm.
Std alacaktım dedim alırsam piyasaya girmez vazgeçtim.
BU arada bat almışım şimdi gördüm 8 lira zarar.
11/04 güncelleme
STC aldım bugün. Mayıs ayında arz olacakmış, kimine göre kuru sıkı. Girecek olanlar beni düşünüp girsin. Orada bekliyorum.
Yatırım tavsiyesi benden
32
●1.120
- 11-04-2021, 01:56:36
- 11-04-2021, 01:59:22Cumburlop daldım bildiğin. Hangisine bu yükselir desem patladı.emredemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2021, 02:01:08Hocam white paper okumadan, proje okumadan coin almayın. Hiçbir şey ifade etmez. Araba satın alırken ekspertize sokmadan satın almayacağınız gibi, coini de bi ekspertize sokmak gerek.minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2021, 02:03:28***Yatırım tavsiyesi değildir***
Bende SFP satın aldım geçen hafta. Biraz bekleticem. Yeni destek seviyesini buldu. 2,7-2,8 bandı yeni destek seviyesi diye inceledim. Direnci kırmasını bekliyorum sabit in çık yapıyor ufak ufak. Kırarsa tahminim uzun vadeli süreçte 3,7 ardından 5,5 sonra 7,5 olur diye tahmin ediyorum. Hayırlı işler herkese