Kripto işine girdim.
100 lira ChZ aldım 75e indi.
110 lira hot aldım 80e indi.
100 lira bitci aldım 110 olacakken 80e indi.
100 lira doge aldım 77lerde şu an.
120 lira btt aldım 70 lira şu an.
Doymadım
3900 lira CHZ aldım 3600 oldu.
Yani olurda coin almak isterseniz bana yazın önden alayım sizin için düşürürüm.
Std alacaktım dedim alırsam piyasaya girmez vazgeçtim.
BU arada bat almışım şimdi gördüm 8 lira zarar.
11/04 güncelleme
STC aldım bugün. Mayıs ayında arz olacakmış, kimine göre kuru sıkı. Girecek olanlar beni düşünüp girsin. Orada bekliyorum.