• 07-04-2021, 21:37:55
    #1
    BTC neden bu kadar çöktü? Ne zaman artış yaşar?
    En büyük balina bile aşırı btc de oynama yaptıramıyorken.
  • 07-04-2021, 21:41:24
    #2
    Benim için iyi oldu, almak için fırsat bekliyorum.
  • 07-04-2021, 21:41:43
    #3
    Bu ay içerisinde üçüncü düzeltme yanlış hatırlamıyorsam. Normal bunlar. Piyasa sürekli yükselmez. Düşmeli ki alım fırsatı versin. Destek seviyelerinden aşağıya düşmedikçe problem yoktur.
  • 07-04-2021, 21:41:48
    #4
    2 gün önceki fiyatında çökmesi için 6 ay öncesine dönmüş olması gerekmez mi
  • 07-04-2021, 21:42:04
    #5
    Çok ciddi bir düşüş yok, sadece bu sıralar yatay seyir ediyor. Rekorun sadece 5 bin dolar altında, bu tarz düzeltmeler bence gayet normal.

    Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 07-04-2021, 21:43:29
    #7
    59200 59400 arasındaki satıcılı bölgeyi-direnci kıramadı bir türlü bu yüzden alttaki destekleri yoklayacaktır 56000 güçlü desteğinin altına sarkarsa 54k ara direnç 52k civarı daha çok alıcılı bölge desteğine kadar sarkacaktır. Eğer BTC de çok daha yüksekler bekliyorsak benim görüşüm 52k yı test etmesi üstünde kalıp 59200 59400 direncini kırması olacaktır. kısacası bu aralıkta altlar btc nin en ufak hareketinde aksi durum olmadıkça çok ezilecektir. en sağlıklısı btcnin 59 direncini kırmasıdır
  • 07-04-2021, 21:44:19
    #8
    Aslında anormal bir düşüş değil hocam, btc bağlı olarak çoğu altcoin güzel düşüş yaşadı çoğu kişi daha fazla düşecek korkusu ile zararına sattı stop koyanların stoplar patladı gitti, piyasaya yön vericiler buralardan toplarlar tekrardan yükseğe çıkartırlar.
  • 07-04-2021, 21:50:51
    #9
    Hep yükselirse her zaman herkes kazanır ama birilerinin kaybetmesi lazım.

    Ayrıca benim sevmediğim nokta bitcoin ile altcoinlerin bir türlü ayrışmaması. Burada bitcoinde trend dönerse düşüş gelirse altcoinlerde düşer.