Bu ay içerisinde üçüncü düzeltme yanlış hatırlamıyorsam. Normal bunlar. Piyasa sürekli yükselmez. Düşmeli ki alım fırsatı versin. Destek seviyelerinden aşağıya düşmedikçe problem yoktur.