• 07-04-2021, 11:02:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Binanceye üye oldum kimlik doğrulayacakken zorunlu olmadığını gördüm (çoğu yerin aksine) ve zorunlu değilse doğrulamak istemiyorum doğrulamayıp sorun yaşayan oldu mu? veya ben mi yanlış anlamışım aşağıda ki yazıyı


  • 07-04-2021, 11:05:16
    #2
    Fakat işlemleriniz kısıtlı oluyor diye biliyorum doğrulama yapmazsanız
  • 07-04-2021, 11:07:07
    #3
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fakat işlemleriniz kısıtlı oluyor diye biliyorum doğrulama yapmazsanız
    attığım sse göre 2btc ye kadar hakkım var gözüküyor 2BTC ye kadar alım yapmam zaten maksimum 3000TL lik alırım 2BTC yi aşmamın imkanı yok madem gereksizse hiç uğraşmak istemiyorum şuanda ki korkum parayı yatırıp geri çekememek
  • 07-04-2021, 11:09:21
    #4
    İşte çekim yapamazsınız diye biliyorum 😂 kaldıki doÄŸrulayın hocam daha bilgilerimizi bilmeyenmi kaldı 😂😂
  • 07-04-2021, 11:09:49
    #5
    çekmekte sıkıntı oluyordu değiştirmedilerse yatırmayı yapıyor diye biliyorum ama çekmek için en azından kimlik onayı istiyor
  • 07-04-2021, 11:12:24
    #6
    kimlik doğrulamazsanız para yatırılmıyor
  • 07-04-2021, 11:13:45
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kripto para olarak çekim yapacaksanız çekmekte sıkıntı yok günde 2 btc'den fazla cekemiyorsunuz sadece. Nakit işlem yapacaksanız mecbur kimlik onayı yapcaksınız.