Fakat işlemleriniz kısıtlı oluyor diye biliyorum doğrulama yapmazsanız
attığım sse göre 2btc ye kadar hakkım var gözüküyor 2BTC ye kadar alım yapmam zaten maksimum 3000TL lik alırım 2BTC yi aşmamın imkanı yok madem gereksizse hiç uğraşmak istemiyorum şuanda ki korkum parayı yatırıp geri çekememek