Arkadaşlar eğer dün holo ve btt alan varsa bugün sağlam düşüş yaşamıştır, fakat şuan yavaş yavaş tırmanıyor benim görüşüm çıktıkları yere 1-2 haftaya varırlar en geç, yatırım yapmadım sadece 1 haftadır takip ediyorum görüşüm budur ytd.
Siz ne düşünüyorsunuz btt ile holo hakkında?