• 06-04-2021, 18:27:28
    #1
    Arkadaşlar eğer dün holo ve btt alan varsa bugün sağlam düşüş yaşamıştır, fakat şuan yavaş yavaş tırmanıyor benim görüşüm çıktıkları yere 1-2 haftaya varırlar en geç, yatırım yapmadım sadece 1 haftadır takip ediyorum görüşüm budur ytd.

    Siz ne düşünüyorsunuz btt ile holo hakkında?
  • 06-04-2021, 18:29:01
    #2
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar eğer dün holo ve btt alan varsa bugün sağlam düşüş yaşamıştır, fakat şuan yavaş yavaş tırmanıyor benim görüşüm çıktıkları yere 1-2 haftaya varırlar en geç, yatırım yapmadım sadece 1 haftadır takip ediyorum görüşüm budur ytd.

    Siz ne düşünüyorsunuz btt ile holo hakkında?
    Merhaba bende bir haftadır takip ediyorum ada dikkatimi çekti yükselişte gibi
  • 06-04-2021, 18:29:06
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan toplama seviyesinde holo. Haftaya 35'in üstünü görecektir.
    YTD.
  • 06-04-2021, 18:31:09
    #4
    Tam düşmeden çekmiştim
  • 06-04-2021, 18:31:26
    #5
    Acikcasi bende zarardayim. Holoyu dun gece 0.228 den almistim. Bekleyip gorecegiz. Satmak gibi bir niyetim yok acikcasi
  • 06-04-2021, 18:31:27
    #6
    Trx alanlar seri üzgün. İşin kötü tarafı xrpyi 0.43 den alıp 0.73 de satarak trx e geçtim. xd
  • 06-04-2021, 18:33:33
    #7
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acikcasi bende zarardayim. Holoyu dun gece 0.228 den almistim. Bekleyip gorecegiz. Satmak gibi bir niyetim yok acikcasi
    Zaman kaybedin, para kaybetmeyin hocam zararına coin satmayın mecbur olmadıkça zaten kontrol ederseniz %80 coin nereye çıktıysa düşsede bi zaman sonra aynı yerine geliyor.
  • 06-04-2021, 18:36:16
    #8
    btt almıştım zarardayım büyük zararlar
  • 06-04-2021, 18:40:18
    #9
    Btt balon geldi bana hocam fazla sisirttiler onu ytd.