Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acikcasi bende zarardayim. Holoyu dun gece 0.228 den almistim. Bekleyip gorecegiz. Satmak gibi bir niyetim yok acikcasi
Zaman kaybedin, para kaybetmeyin hocam zararına coin satmayın mecbur olmadıkça zaten kontrol ederseniz %80 coin nereye çıktıysa düşsede bi zaman sonra aynı yerine geliyor.