Acikcasi bende zarardayim. Holoyu dun gece 0.228 den almistim. Bekleyip gorecegiz. Satmak gibi bir niyetim yok acikcasi
Zaman kaybedin, para kaybetmeyin hocam zararına coin satmayın mecbur olmadıkça zaten kontrol ederseniz %80 coin nereye çıktıysa düşsede bi zaman sonra aynı yerine geliyor.