• 03-04-2021, 01:36:21
    #1
    13-14 K olduğunda alan tanıdıklarım vardı, 16 K ları da gördüğünü hatırlıyorum.

    şu anda 2 k larda dolanıyor, sizce bu coinin mantığı nedir nereleri görecektir, tahmini olan takipçileri var mı
  • 03-04-2021, 01:46:46
    #2
    Mantığı yok çünkü böyle bir coin yok scam ponzi sistem
  • 03-04-2021, 01:49:47
    #3
    8,600'den aldım 5 adet. 3K'dan geri sattım zararımı siz düşünün.Tecrübesizligime geldi. 25 k civarı zarara girdim 4-5 günde.
  • 03-04-2021, 01:51:21
    #4
    Bende scam olduğunu düşünüyorum. Suni şekilde pumpladılar muhtemelen.