13-14 K olduğunda alan tanıdıklarım vardı, 16 K ları da gördüğünü hatırlıyorum.

şu anda 2 k larda dolanıyor, sizce bu coinin mantığı nedir nereleri görecektir, tahmini olan takipçileri var mı