• 01-04-2021, 19:50:22
    #1
    2 gün önce bir borsadaki hesabıma btc gönderdim. En düşük fee olarak 2 doları seçtim 2 dolara karşılık ulaşması için 11 saat süre yazıyordu. Üzerinden 48 saat geçmesine rağmen ne borsadaki hesabıma gitti. Nede geri geldi. Böyle bir şey başınıza geldimi? Bundan sonra nasıl bir süreç olur acaba
  • 01-04-2021, 19:52:01
    #2
    txid atar misiniz
  • 01-04-2021, 19:54:48
    #3
    EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    txid atar misiniz
    mesajla attım
  • 01-04-2021, 20:04:54
    #4
    4 gün beklediğimi bilirim fee yüzünden. Unutmustum hatta gidince sevindim. Gider ama ne zaman gider bilinmez.
  • 01-04-2021, 20:05:44
    #5
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 gün beklediğimi bilirim fee yüzünden. Unutmustum hatta gidince sevindim. Gider ama ne zaman gider bilinmez.
    Gitmedi diyelim geri geliyormu bu seferde
  • 01-04-2021, 20:06:37
    #6
    hakaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmedi diyelim geri geliyormu bu seferde
    Gitmeme gibi bir durum yok hocam gidiyor mutlaka ama fee yüzünden süre uzuyor. Geri gelmez öyle bir şey yok transferlerde
  • 01-04-2021, 20:10:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gider giderse uzun sürer arkadaşım 1 hafta bekledi
  • 01-04-2021, 21:59:26
    #8
    2 dolara 1 ay bile bekleyebilirsin. Senden yüksek "fee" ödeyenlerin onaylarını öncelikli yapacaklar. Sana sıra ne zaman gelir bilinmez. Olağan "fee" zaten 23 29 dolar arasında değişir bitcoin gönderme işlemlerinde, sürekli yüksek fee işlemleri onay alacaktır senden önce ve sana sıra gelmesi dediğim gibi 20 30 günü bulur.
  • 01-04-2021, 23:14:35
    #9
    kripto teknoloji falan filan hikaye yani. 1 haftada transfer mi olur, postayla göndersen daha hızlı gider.