imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 gün beklediğimi bilirim fee yüzünden. Unutmustum hatta gidince sevindim. Gider ama ne zaman gider bilinmez.
Gitmedi diyelim geri geliyormu bu seferde