• 01-04-2021, 00:49:46
    #1
    evet arkadaşlar holo 2 gündür düşüşte ve bit türlü yükselmedi. + %54 bandında yükselişe geçerken iniş yaptı hala düşüş yaşamaya devam ediyor. nasıl yol izliyorsunuz? YTD
  • 01-04-2021, 00:51:49
    #2
    Growth Manager
    düşsün düşsün de alalım ytd
  • 01-04-2021, 00:56:22
    #3
    Cikmiyor diye btt'yi satip girdim. Btt firladı, holo düşüşlerde. ytd
  • 01-04-2021, 00:57:04
    #4
    Ben artacağından yanayım ytd
  • 01-04-2021, 00:58:52
    #5
    Anlamadığım şey markette o kadar coin var hala neden aşırı derece de yükselmiş (manipülasyona açık) ve popülerliği artan bir coine giriyorsunuz? Bu piyasada fırsat bitmez arkadaşlar aç gözlü olmadıktan sonra kararlarınızı kendiniz vererek bir şeyler yapabilirsiniz
    Not FOMOYA KAPILMAYIN.
  • 01-04-2021, 01:01:54
    #6
    Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım şey markette o kadar coin var hala neden aşırı derece de yükselmiş (manipülasyona açık) ve popülerliği artan bir coine giriyorsunuz? Bu piyasada fırsat bitmez arkadaşlar aç gözlü olmadıktan sonra kararlarınızı kendiniz vererek bir şeyler yapabilirsiniz
    Not FOMOYA KAPILMAYIN.
    sadece tek coinde bağlı kaldığımızı nerden çıkardınız hocam, aç gözlü kelimesini kullanmanız hiç hoş bir durum değil. Aşırı düşüşten nasibini alan var mı diye konu açıldı zaten. Yorum yazarken dikkatli olalım lütfen.
  • 01-04-2021, 01:53:19
    #7
    Şahsen yıl sonuna kadar iyi yerlere geleceğini düşünüyorum TRX WİN BTT HOLO bunlar benim favorim Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.