Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadığım şey markette o kadar coin var hala neden aşırı derece de yükselmiş (manipülasyona açık) ve popülerliği artan bir coine giriyorsunuz? Bu piyasada fırsat bitmez arkadaşlar aç gözlü olmadıktan sonra kararlarınızı kendiniz vererek bir şeyler yapabilirsiniz
Not FOMOYA KAPILMAYIN.
sadece tek coinde bağlı kaldığımızı nerden çıkardınız hocam, aç gözlü kelimesini kullanmanız hiç hoş bir durum değil. Aşırı düşüşten nasibini alan var mı diye konu açıldı zaten. Yorum yazarken dikkatli olalım lütfen.