• 31-03-2021, 22:13:13
    #1
    Bugün 10 dolarlık bir işlem yaptım bir türk borsasına etherium olarak 10 dolar gönderdim lakin fee ücretleri almış başını gitmiş herhalde. daha 3 ay önce 40 dolarlık işlem için 1 olar öderken az önce 10 dolarlık işlem için 9.61 dolar fee ücreti alınmış. Merak edenler için TXID aşşağıda;

    https://etherscan.io/tx/0xc91066454c...b2463b579b57e5
  • 31-03-2021, 22:14:13
    #2
    transfer etmeden once fee'leri kontrol edilmiyor mu?
  • 31-03-2021, 22:14:21
    #3
    40 dolarda bile 1 dolar çok fazla. Böyle kar edilmez, millet borsada 10 bin TL'ye 10 TL komisyon alıyor diye aracı kurum değiştiriyor
  • 31-03-2021, 22:14:39
    #4
    Ethereum ve Bitcoin gönderim ücretleri yoğunluktan dolayı aşırı şekilde arttı. Doge tarzı coinlerin gönderim ücretleri düşük. Onları deneyebilirsiniz.
  • 31-03-2021, 22:14:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ücret onay ekranında görünür dikkat etmediniz mi?
  • 31-03-2021, 22:15:56
    #6
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücret onay ekranında görünür dikkat etmediniz mi?
    Daha önce çok fazla işlem yaptım, hiçbir zaman 1 dolardan fazla ücret almamıştı. görünce şok oldum. Miktar büyük değil, herkes görsün de benim yaptığım hataya düşmesin diye konu açtım aman dikkat arkadaşlar.
  • 31-03-2021, 22:16:07
    #7
    coin gönderecekseniz önce XLM'ye çevirmelisiniz. çok ucuza gönderebilirsiniz.
  • 31-03-2021, 22:21:36
    #8
    Bende genelde doge alip transfer ediyorum bu tür durumlarda
  • 31-03-2021, 22:36:37
    #9
    USDT TRC20 ağını kullanın.