Bugün 10 dolarlık bir işlem yaptım bir türk borsasına etherium olarak 10 dolar gönderdim lakin fee ücretleri almış başını gitmiş herhalde. daha 3 ay önce 40 dolarlık işlem için 1 olar öderken az önce 10 dolarlık işlem için 9.61 dolar fee ücreti alınmış. Merak edenler için TXID aşşağıda;
https://etherscan.io/tx/0xc91066454c...b2463b579b57e5
Etherium sağ olsun, param gerçekten yok oldu.
15
●400
- 31-03-2021, 22:14:2140 dolarda bile 1 dolar çok fazla. Böyle kar edilmez, millet borsada 10 bin TL'ye 10 TL komisyon alıyor diye aracı kurum değiştiriyor
- 31-03-2021, 22:14:47Üyeliği durdurulduHocam ücret onay ekranında görünür dikkat etmediniz mi?
- 31-03-2021, 22:15:56Daha önce çok fazla işlem yaptım, hiçbir zaman 1 dolardan fazla ücret almamıştı. görünce şok oldum. Miktar büyük değil, herkes görsün de benim yaptığım hataya düşmesin diye konu açtım aman dikkat arkadaşlar.Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle