Bugün 10 dolarlık bir işlem yaptım bir türk borsasına etherium olarak 10 dolar gönderdim lakin fee ücretleri almış başını gitmiş herhalde. daha 3 ay önce 40 dolarlık işlem için 1 olar öderken az önce 10 dolarlık işlem için 9.61 dolar fee ücreti alınmış. Merak edenler için TXID aşşağıda;
https://etherscan.io/tx/0xc91066454c...b2463b579b57e5