• 23-03-2021, 16:25:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    40 tllik alınacak ödeme iban
  • 23-03-2021, 16:28:13
    #2
    Veya ne ? Nerden istiyorsun hangi borsadan? yani şu tür isteklerinizi anlaşılır yazında yardımcı olmaya çalışalım.
    Binance ?
    Paribu ?
    Coinz ? ve daha niceleri.
  • 23-03-2021, 16:28:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veya ne ? Nerden istiyorsun hangi borsadan? yani şu tür isteklerinizi anlaşılır yazında yardımcı olmaya çalışalım.
    Hocam Her Borsadan Olur
  • 23-03-2021, 16:31:21
    #4
    FreeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Her Borsadan Olur
    Hocam yanlış anlamazsan hesap nerde ? Onaylı mı ? Öyle at demek ile olmuyor Attım derler hiç bir hak talep edemezsin zaten 40 TL diyorsun talebin olmaz ama papara hesabın var ise binanceden alabilirsin sorun yok ben atarım ama çok muhallakta konuşuyorsun.
  • 23-03-2021, 16:33:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamazsan hesap nerde ? Onaylı mı ? Öyle at demek ile olmuyor Attım derler hiç bir hak talep edemezsin zaten 40 TL diyorsun talebin olmaz ama papara hesabın var ise binanceden alabilirsin sorun yok ben atarım ama çok muhallakta konuşuyorsun.
    Hocam Papara Kullanmıyorum İban Var
    Hocam Hesabın Nerde Olup Olmaması Önemli Değil Hesabım Var Sadece
  • 23-03-2021, 16:35:57
    #6
    biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veya ne ? Nerden istiyorsun hangi borsadan? yani şu tür isteklerinizi anlaşılır yazında yardımcı olmaya çalışalım.
    Binance ?
    Paribu ?
    Coinz ? ve daha niceleri.
    Hocam siz olayı yanlış anladınız galiba arkadaşın sadece hesabı var ve bitcoin almak istiyor. Borsa adı falan farketmez.
  • 23-03-2021, 16:36:16
    #7
    FreeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Her Borsadan Olur
    FreeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Papara Kullanmıyorum İban Var
    Hocam Hesabın Nerde Olup Olmaması Önemli Değil Hesabım Var Sadece
    Binancede atabilirim ama TCK nolu onaylı hesap olması şart yani 18 yaşını doldurmuş olman. TWT cüzdanı kullanıyorsan oraya aktarabilirim ama hesabının onaylı olması ve 18 yaşını doldurmuş olman şart.
  • 23-03-2021, 16:37:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binancede atabilirim ama TCK nolu onaylı hesap olması şart yani 18 yaşını doldurmuş olman. TWT cüzdanı kullanıyorsan oraya aktarabilirim ama hesabının onaylı olması ve 18 yaşını doldurmuş olman şart.
    Paribu Kullanıyorum
  • 23-03-2021, 16:40:08
    #9
    FreeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paribu Kullanıyorum
    Üzgünüm paribu kullanmıyoruz sende kullanma derim, biraz abartıyorlarda alımlarda, satımlarda da en dibe çekiyorlar ve muhattap yok paribu TWT ile çalışmıyor daha doğrusu TWT çalışmıyor cüzdandan cüzdana atsamda aktarmanda bayağı sıkıntıya düşeceksin, binance borsasına kayıt ol. Direk Bep20 atabilirim. Komisyonsuz paribu şimdi birde komisyon alacak.