biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamazsan hesap nerde ? Onaylı mı ? Öyle at demek ile olmuyor Attım derler hiç bir hak talep edemezsin zaten 40 TL diyorsun talebin olmaz ama papara hesabın var ise binanceden alabilirsin sorun yok ben atarım ama çok muhallakta konuşuyorsun.
Hocam Papara Kullanmıyorum İban Var
Hocam Hesabın Nerde Olup Olmaması Önemli Değil Hesabım Var Sadece