FreeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Her Borsadan Olur
Hocam yanlış anlamazsan hesap nerde ? Onaylı mı ? Öyle at demek ile olmuyor Attım derler hiç bir hak talep edemezsin zaten 40 TL diyorsun talebin olmaz ama papara hesabın var ise binanceden alabilirsin sorun yok ben atarım ama çok muhallakta konuşuyorsun.