• 22-03-2021, 18:16:47
    #10
    EmrahDD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğunluk girmek için düzeltme bekliyor buradan gelir mi bilmiyorum
    Projeyi inceleyerek 15 ÅŸubatta trene bindik.
    ben dent treninin şuanlık kaçtığını fakat tekrar geleceğini düşünüyorum, bundan sonra büyük ihtimal sert bi çakılır sonrasında inşallah tren tekrar gelebilir ytd
  • 22-03-2021, 18:46:42
    #11
    Tekrar mutlaka gelir stoplu gitmek gerekiyor bu denli hızlı yükselişi bana kalırsa riskli an itibariyle 0.011
    Takip edilebilir düzeltme gelirse girilebilir.
    -YTD
  • 22-03-2021, 20:38:06
    #12
    Arkadaşlar twitterda yabancı hesaplar dent 0.10 cent olacak diye hashtag açmışlar. Yabancı dent telegram grubuna yağmur gibi adam damlıyor. Arkası boş bir proje değil e-sim projesi ve sahibi daha hiç reklam yapmadan buralara geldi. Düzeltme gelse bile 0.10 cent olana kadar satmayacak ve alttan almayı bekleyen geniş bir kitle var. Sonrasında yolculuğuna devam edecektir. O yüzden beklemeden girin ve sadece bekleyin. ytd.


    Katılmak isteyenleri telegram grubumuza bekleriz.
    https://t.me/DentTurkiye
  • 23-03-2021, 10:04:10
    #13
    1$ zor ama .7 görebilir. Chiliz kaçıranlar buna girdi hep, bir hafta içinde .3 bile görür. ytd